mandysaschainUSA.reismee.nl

Boston

Vanmorgen voor het eerst in onze hotelkamer ontbeten, nadat we gisteren inkopen hadden gedaan bij een dichtbij gelegen supermarkt. Buiten op het terras van onze hotelkamer was eigenlijk het plan, maar helaas hebben we vandaag een nogal regenachtige dag. Een flinke overgang na de zonnige stranddag van gisteren. Nadat we in één grote regenbui naar Boston waren gereden, hebben we de auto bij een winkelcentrum in het centrunm geparkeerd. Helaas bleek dit centrum maar gedeeltelijk overdekt en hield de regen flink aan. Toch hebben we ons daar een aantal uren prima vermaakt met wat kleding shoppen en een lekker hapje eten tussen de middag. Tussen een aantal winkels was het soms even door de regen rennen, maar ach...we komen uit Nederland, dus we zijn wat gewend!

Nadat we bij het hotel waren ingecheckt werd de regen gelukkig minder en werd het uiteindelijk droog. We zijn toen nog naar een nabijgelegen bekende winkelstraat gelopen (Newburystreet) waar we vooral hebben genoten van de vele verschillende kleine winkeltjes en de mooie gevels.

Inmiddels hongerig geworden, zijn we op de terugweg gaan eten bij de Cheesecake Factory. Uiteraard voor de toetjes, maar ook de hoofdgerechten waren erg lekker en de inrichting verrassend groot en gezellig. En wederom was de bediening erg attent en vriendelijk.

Helaas wat weinig van Boston kunnen zien, maar toch weer een gezellige dag gehad. Er staan gelukkig genoeg mooie plekken op het programma. Morgen op tijd op en door naar de Green Mountains!

Theo

We zitten vol spanning te wachten op jullie verhalen.