mandysaschainUSA.reismee.nl

Mammoth Lakes

Gister een rustige dag, we zijn vanuit Death Valley naar Mammoth Lakes gereden. Toen we aankwamen ingecheckt en daarna onze bikini's en zwembroek aangedaan, om ons bij het zwembad te installeren. Die avond lekker gegeten bij een Italiaans restaurantje. Vandaag rustig opgestaan en we hadden ontbijt bij het hotel. Lekkere geroosterde broodjes. We waren van plan om de berg af te gaan mountainbiken. Jammer genoeg waren de fietsen heel erg duur, dus hebben we dat toch maar niet gedaan. We voelden al dat het koud was, en er stond ook dat het maar 42 Fahrenheit (5/6 graden Celsius) was. Daarom nog even terug naar het hotel om wat warmere kleding aan te doen.  Toen we terug kwamen bij de berg zijn we met de gondel omhoog gegaan tot het hoogste punt. Er was nog super veel sneeuw en het zag er heel mooi uit. Zelfs beneden was er nog sneeuw. Dat was ongeveer 3300 meter. Daar even op de top gewandeld, maar de wind was toch wel erg hard. Binnen nog wat gedronken en gegeten en toen weer naar het middelste punt gegaan met de gondel. Daar uitgestapt en begonnen met wandelen naar beneden. Er was niet echt een hikers pad, dus zijn we een groot deel via een autoweg naar beneden gegaan. Het laatste stukje zijn we van de weg afgeweken en zijn we door het gras naar beneden gelopen.  Beneden weer de auto gepakt en naar het hotel gereden. Daar zijn Mandy en ik uitgestapt om bij het zwembad te gaan liggen en mama en papa zijn nog naar de meren gereden en hebben daar nog gewandeld. Het was erg mooi zeiden ze. Vanavond hebben we gegeten bij het  drukke restaurantje Burger's, wat naast ons hotel ligt. Heerlijk gegeten!  Morgen rijden we naar Yosemite en daar verblijven we weer 2 nachten.  Groetjes Sascha