mandysaschainUSA.reismee.nl

Death Valley

Gister hebben we lekker uitgeslapen en zijn we om 11.00 gaan rijden. Om afscheid te nemen van Las Vegas zijn we nog over The Strip naar het volgende hotel gereden. Dit hotel ligt in de Death Valley en we blijven er 1 nachtje. Jammer genoeg alleen betaald wifi.  Onderweg naar de Death Valley werd het steeds warmer, ongeveer van 90 Fahrenheit naar 115 Fahrenheit (115 Fahrenheit is 46 graden Celsius). We zijn nog 2 keer gestopt onderweg, om naar opgedroogd zout te kijken. De eerste keer ben ik heel even buiten geweest, maar al snel vond ik het te warm en ben ik weer in de auto gaan zitten. De tweede keer ben ik helemaal de auto niet uit geweest, omdat ik wist dat ik het te warm zou vinden. Dit was het laagste punt op het westelijk halfrond en lag 85 meter onder zeeniveau. Ik ben alleen heel even eruit geweest om naar het toilet te gaan, maar daar stonk het echt  heeeeeel erg, en er zat een hagedis in het toilet (niet in de wc, maar in het "kamertje"). Toen we aankwamen bij het hotel hebben we meteen onze bikini's en zwembroek aangedaan, om meteen bij het zwembad en in het zwembad te gaan liggen. Het water was helemaal warm geworden, maar eigenlijk vond ik dat wel lekker!  Nadat we hebben gezwommen, zijn we ons gaan omkleden en mama en papa hebben gedoucht. We zijn gaan eten bij een restaurantje wat bij het hotel hoorde. Het eten was heel erg lekker! Na het eten wilden we zonsondergang gaan kijken in de Sand Dunes. Alleen jammer genoeg verdween de zon achter de bergen. We hebben nog wel even in de Sand Dunes gewandeld. Mandy en ik hebben nog gerold van een duin af, dus zaten we lekker onder het zand. Toen we terug liepen zagen we nog een witte muis met een hele lange staart en daaraan een pluimpje. Jammer genoeg hebben we hem niet op de foto gekregen.  Vanochtend half 10 opgestaan. En toen we rond 10 uur weggingen was het alweer rond de 40 graden. We rijden nu naar Mammoth Lakes. Daar blijven we 2 nachtjes. Wel apart dat het Mammoth Lakes heet, want mama las niks over 'lakes'...  Groetjes Sascha

Reacties

Reacties

Femke

Wat leuk, en heerlijk warm. Hier begint eindelijk de zon een beetje door te breken nadat het twee dagen alleen maar heeft geregent werd het tijd voor de zon! Geniet nog lekker.

Xxxxx-jes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!