mandysaschainUSA.reismee.nl

Bryce Canyon

Vandaag vroeg opgestaan (7 uur) om om half 8 te kunnen vertrekken naar Bryce Canyon. Ik heb in de auto even geslapen, blijkbaar was dat nog nodig :) We zijn nog gestopt bij een cafétje, om daar naar het toilet te gaan en wat te eten en drinken. Daar hadden ze óók gratis wifi. Dus weer even onze mail checken, omdat we dachten dat we in het volgende hotel geen gratis wifi hadden. Wat we later toch hadden.  Toen we bij het hotel aankwamen, hebben we geluncht en ons klaargemaakt om te gaan wandelen. Eerst hebben we bij Bryce Canyon bij 2 uitkijkpunten gekeken en daarna zijn we de trail begonnen. Het was echt super mooi! Onze trail (die we wilden doen) bleek helaas voor een deel afgesloten te zijn... Toen zijn we maar eerst naar de '2 bridges' gegaan. Maar het was een teleurstelling. Het was gewoon steen die als verbindingsstuk van de ene kant naar de andere kant ging.  Daarna zijn we verdergegaan met een andere trail om zo weer boven te komen. Alleen moesten we dan we bovenlangs nog 0.5 mijl lopen. Dat is 0.8 km. Ik had onderweg een dipje, maar die was al snel over! We kwamen erg vermoeid boven, maar het was echt de moeite waard.  Toen we weer in de auto zaten zijn we nog naar een paar uitkijkpunten gereden. De Natural Bridge was erg mooi maar ook de andere uitkijkpunten waren heeeeeeel mooi! Op één punt zat er een raaf en mensen konden heel dicht bij komen en hij vloog niet weg, dat was erg gek. En daar hebben we ook nog een kolibrie gezien! Jammer genoeg was mama net te laat met fotograferen. We hebben hem gelukkig wel allemaal gezien.  Ik vind tot nu toen Bryce Canyon het mooiste natuurpark die we gehad hebben. We zetten morgen nog wat foto's van Bryce Canyon op onze reisblog. Groetjes Sascha

Theo

Het dipje komt waarschijnlijk doordat je op grote hoogte zit 2400-2700m, hoewel je dit niet door hebt. Bryce Canyon ligt veel hoger dan de Grand Canyon of Zion. Ik ben benieuwd naar de foto's.
Alex is bezig met zijn laatste [basis]schooldagen. Maandag heeft hij zijn musical dag.
Groetjes Theo, Margaret & Alex

Jet & Eugène

Sascha wat schrijf je leuk! Eugène is ook wel eens in Bryce canyon geweest. Mooi hè, 'the land of the free and the home of the brave' :-)