mandysaschainUSA.reismee.nl

Moab, Utah

Vanmorgen vertrokken richting Moab (Utah), waar we ook weer 2 nachten zullen verblijven. De rit is minder dan 200 km, dus we kwamen al om 11:30 uur bij ons volgende hotel aan. Zoals verwacht was onze hotelkamer nog niet klaar, dus we zijn lekker gaan wandelen in het leuke plaatsje Moab. Dat kom je niet veel tegen dat een plaats hier echt een paar winkelstraten heeft. Mandy nog een zonnebril (ook groen!) en Angelique nog een leuk sweatshirt gekocht.

Daarna zijn we met wat extra supermarktinkopen naar een dichtbij gelegen meer gereden (Ken's Lake) voor een picknick. Helaas strooide een flinke regenbui roet in het eten en hebben we in de auto gegeten. Gelukkig werd het snel droog en konden we nog een korte wandeling doen, alleen bleek de waterval in de verte niet bereikbaar. Omdat onze fanatiekste zwemster Sascha liever in het zwembad van het hotel wilde zwemmen ipv in het meer (volgens mij deels nog door het zien van de kleine kreeftjes in Sedona...).

We bleken een ruime en luxe hotelkamer te hebben, met een compleet keukenblok in de kamer. De middag dus lekker rustig in de hotelkamer (Mandy op msn enzo) en bij het zwembad doorgebracht. Erg lekker na de afgelopen drukkere dagen.

Vanavond (met dank aan de tip van Theo!) lekker gegeten bij ZAX hier in Moab.

Morgenochtend op tijd op, dan worden we rond 8:30 opgehaald voor het raften op de Colorado.

Wat een reis!!!!!

Groetjes, Usen, Angelique, Mandy en Sascha

Theo

Rafting op de Colorado river is geweldig en indrukwekkend.
PS. waarschuwing vooraf, het water is koud !

Jet

GeWÉLdige foto's !

Edwin en Anneke

Hallo wereldreizigers,

Wat is het toch ontzettend leuk om de reisverslagen iedere dag te lezen en om de prachtige fotos de bekijken.
Ook wij genieten hier erg van.

Groetjes Edwin, Anneke, Romy en Senna

Marinka

Hi buurtjes
Wat is het genieten van jullie verhalen en foto's. Helemaal nu het hier wel herfst lijkt! Ik kijk uit naar jullie volgende avonturen. Have fun!

Oma en Moeder Thea

Wat een reis geweldig, ook het lezen van jullie verslagen.
Hier is het weer:harde wind en regen gisteravond terug gekomen jammer ik zou een week wegblijven.
Veel plezier en goede reis verder groetjes Mam en van Binkie!