mandysaschainUSA.reismee.nl

Een avond in Chinle

Na wat internetten en tv kijken op onze hotelkamer hebben we besloten om bij het restaurant van het hotel te kijken voor ons diner. Dan hoeven we de auto niet in en kunnen we (A en U) een biertje bij het eten nemen. Na een blik op de menukaart besloten om te gaan zitten i.p.v. een ritje naar de Burger King te doen. Bij het bestellen komen we echter erachter dat er geen alcohol geschonken wordt (het is namelijk een Navajo reservaat waar alcohol verboden is). Angelique probeert nog een alcoholvrij biertje, maar dat was geen succes. Het eten is wel naar het zin, ook voor de meiden deze keer. Vooral Mandy is te spreken over haar soort wrap met kip, sla en saus. Een dessert past er voor niemand nog bij. Tijdens het eten komen we er ook achter dat de klokken hier al een uur later staan. Ook dat komt door de Navajo regels, die dus anders zijn dan die van de rest van Arizona. De plannen voor morgen zijn nog onduidelijk, want voor het eerst is de weersvoorspelling wat minder (kans op onweers- en regenbuien). We twijfelen tussen direct door rijden of toch een wandeling in de Canyon hier bij Chinle. Jullie lezen wel wat het geworden is. Groeten Usen

Theo

Er zijn hele veel leuke restaurantjes in de USA met beter en smakelijker eten dan BK. Kijk eens op tripadvisor.com voor leuke en interessante restaurantjes.
Ben benieuwd of jullie nog zijn gaan wandelen in de Canyon. Veel plezier.