mandysaschainUSA.reismee.nl

Chinle

We rijden nu naar het plaatsje Chinle. We blijven daar 1 nacht, er is een zwembad en misschien weer gratis wifi! Ook is er een fitnesscentrum, dus Mandy en ik gaan fitnessen. Het hotel ligt naast het Canyon de Chelly National Monument.   Net reden papa en mama even verkeerd. Papa had de nummertjes niet gezien ofzo... En mama dacht dat we ergens anders op de kaart waren. Maar nu zitten we weer goed en we moeten nog 2 en half uur rijden ongeveer. Maar we gaan ook nog in Petrified Forrest National Park picknicken.  Dit moet ik even vertellen, want gister was ik aan het douchen en toen zei Mandy 'kiekeboe' en toen schrok ik heel erg. En gisteravond gingen Mandy en ik met de lift en papa en mama met de trap, toen liet mama ons nog schrikken toen we de lift uit wilden lopen. Mandy schrok niet heel erg, maar ik wel!  (...) We rijden nu door het Petrified Forrest National Park, eerst hebben we allemaal stukken bomen gezien die in steen zijn veranderd. In sommige stukken lijkt de steen net kristal. Heel erg mooi. Jammer genoeg in het winkeltje geen stukken die niet bewerkt zijn. Ze waren allemaal een beetje kitscherig gemaakt... Daarna naar rotsen gereden waar tussen 2000 en 650 v.c. tekeningen zijn opgemaakt die je nu nog kan zien. Een soort hiërogliefen. Tussendoor zien we onderweg nog mooie bergen/rotsen.  (...) Het hotel heeft weer gratis wifi! Jammer genoeg regent het, dus gaan we niet zwemmen. Vanavond gaan Mandy en ik misschien nog fitnessen.  Groetjes Sascha 

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!