mandysaschainUSA.reismee.nl

Dagje Sedona

Amerika blog 9 juli Gister bleken we toch ontbijt bij het hotel te hebben! Geroosterde broodjes, wafels en koude eitjes. Om 8.45 stonden we keurig voor de lobby te wachten op de jeeptour. Wij wachten... Ondertussen was het al 9 uur geworden. Mama ging toch nog maar even bellen naar het bedrijf van de jeeptour. Daar kreeg ze te horen dat we pas om 9.45 klaar hoefden te staan. Om 9.45 stonden we dus weer klaar om opgehaald te worden. Gelukkig kwam de jeep toen wel. Onze chauffeur was erg aardig en we leerden hem ook een paar Nederlandse woorden, zoals 'veel plezier' en 'libel'.  Waardoor hij even niet meer wist wat libel in Engels was. Maar later wist hij weer dat het dragonfly was. We reden over een hobbelig weggetje met stenen. Hij stopte soms om ons mooi uitzicht te laten zien en hij praatte veel. Soms moesten we over een stukje dat erg 'bumpy' was. Het was echt heel leuk en de  anderhalf uur was echt heel snel voorbij. De chauffeur vertelde een mop over 'knock knock, who's there?'. Maar hij en mama moesten de mop zo'n 7 keer vertellen voordat ik hem snapte en toen ik hem snapte vond ik hem niet  grappig. Mandy en de chauffeur gingen nog op de foto. De chauffeur zag eruit als een echte cowboy en hij had een echt pistool. Die foto zetten we nog op de site.  Na de jeeptour wilden we nog naar de slide rock, maar jammer genoeg was de parkeerplaats helemaal vol en er stond een lange rij auto's te wachten op een plekje op de parkeerplaats. Ook de dichtstbijzijnde parkeerplaats was te ver om te lopen. Dus zijn we naar een ander plekje langs de rivier gegaan. Het was een ministrandje  waar we uitkeken op een rotswand van 20 meter hoog.  En er lagen allemaal stenen in het water en er waren ook miniwatervalletjes. Daar zijn we gaan picknicken en zwemmen. Maar toen we gingen zwemmen zagen we rivierkreeftjes. Toen was ik als de wiederweer , uit het water. Daarna ben ik toch nog gaan zwemmen, nadat ik papa en mama onder gebombardeerd met vragen of die kreeftjes mij niet gingen bijten en als ze dat zouden doen, of het pijn deed. En allemaal zulke vragen. Ook ben ik nog eerst samen met mama en daarna nog met Mandy over de stenen gaan lopen die in het water en een beetje boven het water lagen. Toen we terug kwamen bij het hotel zijn we nog even naar het zwembad gegaan. Papa en mama lagen naast het zwembad en Mandy en ik gingen nog zwemmen.  We hebben avondgegeten bij een Mexicaans restaurant. Papa en mama hadden een hele lekkere enchilada, maar Mandy en ik niet... Dus hebben we een stukje van papa en mama gekregen. Ik ben weer helemaal beter en ik heb mijn lenzen weer in. Daardoor kan ik ook weer me zonnebril op en daar ben ik erg blij mee. Ik hoest nog maar heel heel weinig en me oren zitten bijna nooit meer dicht!  Groetjes Sascha

Reacties

Reacties

Theo

Jullie zwemmen wat af.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!