mandysaschainUSA.reismee.nl

De rest van 8 juli

Hoe dichter we bij Sedona komen (onze volgende verblijfplaats voor 2 nachten), hoe mooier de route wordt. Er verschijnen links en rechts van ons indrukwekkende rode rotspartijen in allerlei vormen en maten. We kijken onze ogen uit!

Sedona blijkt een gezellig plaatsje te zijn met vooral heel veel winkeltjes. Ons hotel ligt net voorbij het centrum en oogt van de buitenkant niet zo fraai. Maar dit 'Super 8 Motel' blijkt ook weer een prima hotel te zijn, met (zoals we inmiddels gewend zijn) 2 tweepersoonsbedden en een grote flatscreen tv. En....gelukkig weer gratis Wifi in onze kamer (vooral Mandy wordt hier weer helemaal blij van). En Usen natuurlijk met ZIJN iPad!

Eind van de middag heerlijk een paar uurtjes bij het zwembad gezeten in het zonnetje en 's avonds bij het naastgelegen 'Golden Goose Cafe' lekker vis en pasta gegeten. De bediening is weer verrassend enthousiast en vriendelijk (...ze noemt me meteen al 'honey'....). Mandy en Sascha hebben alleen wel weer wat moeite met het feit dat hun glazen telkens weer bijgevuld worden (gratis refill) en deze zijn al zo groot...

Het eten gaat sneller dan wij van plan waren (we kregen de rekening zonder dat gevraagd werd of we nog een dessert wilden...), dus we zijn redelijk op tijd terug op de hotelkamer. Maar met TV en internet vermaken we ons prima. Toch gaan we op tijd slapen. Morgen op tijd op voor onze jeeptour!

Groetjes vanuit het zonnige Arizona (28-35 graden Celsius)!