mandysaschainUSA.reismee.nl

Alvast een stukje 8 juli onderweg naar Sedona

Vanmorgen weer lekker zelf een broodje gesmeerd op onze hotelkamer en onze spullen weer ingepakt. Deze ochtend gaan we de rest van de Grand Canyon (vanaf de verschillende uitzichtpunten) bekijken, voordat we doorrijden naar het volgende hotel in Sedona.

Het verbaast ons dat het toch overal relatief rustig is en er bij elk punt wel weer een parkeerplaats vrij is. Elke plek geeft toch weer een ander beeld van de Canyon en bij de laatste twee zien we ook voor het eerst de Coloradorivier tussen de canyons door stromen. We hebben inmiddels bij de Grand Canyon al meer dan 100 foto's gemaakt, maar we kijken thuis wel welke we gaan bewaren.

Bij de oostkant verlaten we dit National Park en nemen een alternatieve route richting Flagstaff. Een mooie route met nog een 'echte' vulkaan onderweg (1x uitgebarsten 1000 jaar geleden...).

We genieten en voelen ons erg bevoorrecht om zo'n prachtige reis te mogen maken!

Groetjes van ons allemaal!

ps Eindelijk de eerste serie foto's kunnen plaatsen. Heerlijk snel Wifi hier bij de Mac in Flagstaff.

psps Leuk dat jullie ook berichtjes schrijven, zou houden we contact!!! Zeker die van Oma Koppes hadden we niet verwacht!

Theo

In Flagstaff was een geweldige lunchplek, de Dog House op Route 66. Goeie wifi is ook handig. Veel plezier met de Jeep Tour in Sedona. Alex vond de Jeep tour "geweldig".

BTW: leuke foto-s

Theo

Je kunt altijd ebooks downloaden op je ipad. De boeken van Amazon kun je lezen met Kindle of boeken van Apple met ibook. Ben benieuwd of jullie nog bij Slide Rock vlak voor Sedona hebben gestopt.