mandysaschainUSA.reismee.nl

5 juli

Gister zijn we dus naar Universal Studios en Santa Monica geweest. Voor de mensen die niet weten wat Universal Studios is, zal ik dat nu even uitleggen. Universal Studios is een soort attractiepark, maar er worden ook heel veel films opgenomen. In de attracties zie je soms hoe films worden gemaakt.

We kwamen aan bij Universal Studios en kochten een kaartje. We wilden als eerste de Studio tour doen. Dan stap je in een treintje en ga je langs allemaal sets van films en studios. Het was erg cool en je zag dat je in films gewoon heel vaak gefopt werd. Bijvoorbeeld bij desperate housewives. De straat waar de desperate houswives wonen die hebben ze daar gebouwd en de meeste huizen zijn gewoon leeg of hebben helemaal geen achterkant. Na de tour gingen we naar de Jurassic Park ride. Dat is zo'n soort atractie als 'de boomstam' in een pretpark in Nederland. We kwamen er dus zeiknat uit. Maar het was wel gaaf. En het was warm, dus we droogden snel op. Daarna zijn we nog in een achtbaan gegaan waar allemaal mummies en enge beestjes waren. En toen je bij zo'n stukje de beestjes op de muur zag lopen, voelde ik iets bij me voeten. Ik schrok me dus helemaal rot. Later bleek dat daar een draadje of touwtje zat ofzo. Maar hij ging wel heel hard en daarna ging hij nog achteruit. Deze achtbaan was dus ook heel leuk! Toen we daar uitliepen en we liepen om de hoek schrok ik nog van een farao die naast mijn oor begon te sissen. En toen papa en mama iets uit hun kluisje pakten en Mandy en ik stonden te kletsen, stond er nog een farao naast mandy, toen schrok Mandy dus heel erg. Daarna achtervolgde hij Mandy nog.

We zijn nog in Shrek 4D geweest en daarna gingen we naar Santa Monica. We liepen op een mooi paadje en daarna liepen we de pier op. Het zag er leuk en gezellig uit, omdat er allemaal kleurtjes waren. Aan het eind van de pier waren we allemaal vissers aan het vissen, waarschijnlijk sommige voor hun avondeten. Toen een man een vis ving, stopte hij hem levend in een bak met ijs en allemaal andere vissen en daar deed hij een deksel op. Ik vond het erg zielig voor de vissen, want ze moesten gewoon lijdend sterven. Nadat we wat hadden gedronken gingen we nog even shoppen. Er was een Abercrombie & Fitch winkel, dus daar waren we zoiezo geslaagd. Daarna hebben we nog een iPad gekocht! En Mandy heeft nog groene Vans gekocht. De dag was heel leuk en ik denk een dag die we niet snel vergeten.

Groetjes, Sascha

Reacties

Reacties

Carla

Meiden kopen jullie niet te veel, anders past het straks allemaal niet in de koffer.
Zo te lezen genieten jullie volop en doen jullie heel wat indrukken op. Erg leuk om te lezen.
Veel plezier!!!

Theo

Een heel leuke blog. We krijgen zo een goede indruk van jullie avonture. We zien uit naar jullie volgende avontuur.
BTW: Wat is groene Vans ?

Theo

Sorry, ik heb het al gevonden. Ik had het natuurlijk kunnen weten. Groene Vans zijn schoenen !

nora

Geweldig meiden, geniet.

We wilde oma, via de laptop, jullie belevenissen laten lezen. Dom zonder mail aansluiting lukt dat niet.
We printen het voor oma uit.
Marja heeft jullie side overgenomen, ze vond het leuk om via haar laptop mee te lezen. heel veel plezier, groetjes Nora

Theo

Leuk dat jullie allemaal een stukje in de blog schrijven. Hoewel het stukje van Usen aan de korte kant is ;-). We zien uit naar jullie avonturen bij de Grand Canyon.

Femke

wat ontzettend leuk! Ben toch wel een klein beetje jaloers hoor! :$ Maar wat leuk dat jullie geslaagd zijn bij het shoppen, en een Ipad!!!!! Heel veel plezier nog :)

xxxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!