mandysaschainUSA.reismee.nl

The fourth of July

Zoals eigenlijk al een beetje verwacht (we sliepen immers allemaal al om 20:30 uur) waren we vanmorgen lekker vroeg wakker. Rond 6:30 besloten we maar op te staan. Het ontbijt hier is luxe met o.a. scrambled eggs, wentelteefjes, wafels (zelf bakken, beslag en ijzers staan klaar) en bagels/donuts. Heerlijk buiten kunnen zitten.

Sascha heeft nog steeds last van een flinke verkoudheid en vanmorgen had ze er ook rode ontstoken ogen bij gekregen. Voor de zekerheid even naar de apotheek, maar die verwees ons door naar het medisch centrum om de hoek. Gelukkig was deze geopend op 4 juli (onafhankelijkheidsdag) en was het lekker rustig in de enorme wachtkamer. Een uurtje later stonden we bij dezelfde apotheek buiten met een kuurtje voor oogdruppels en een hoestdrankje en konden we op pad.

We hebben vandaag een relaxte en leukedag gehad in Hollywood en Beverly Hills. Uiteraard een tour langs de huizen van beroemdheden gemaakt en naar bekende namen gezocht in de sterren op het trottoir ('Walk of fame'). We hebben onze ogen uitgekeken.De geplande rit naar de kust (Santa Monicaen Venice) hebben we verschoven naar morgen, omdat Sascha het zichtbaar 'had gehad'. Eenmaal terug in het hotel merkten we dat het voor onze eerste dag ook wel even genoeg was geweest.

Nu zitten we lekker bij het zwembad van het hotel in het zonnetje (het was een erg warme dag vandaag, 25-30 graden) en gaan we straks op zoek naar een restaurant voor het avondeten. Vanavond hopen we nog wat van het 4-juli-vuurwerk mee te krijgen.

Morgen gaan we naar de Universal Studio's en willen we aan het eind van de dag de zon zien ondergaan aan de kust.

Groetjes van ons!

Marinka

Buurtjes,
Wat leuk om jullie zo te volgen!
Die walk of fame zal vast blijven hangen!! Gek he, om daar zo ineens overheen te wandelen, dat vond ik destijds tenminste.
Sascha: beterschap en ik hoop dat je snel weer helder uit je ogen kan kijken....anders mis je teveel.
Groetjes en geniet er maar van! Marinka