mandysaschainUSA.reismee.nl

aangekomen

Hallo,

We zijn aangekomen in the USA! Het is fantastisch hier. Het wordt een kort verhaaltje, want we zijn erg moe... Het is -9 uur tijdsverschil.. Daardoor horen we eigenlijk al in bed te liggen, maar is het hier pas 8 uur! Morgen gaan we Los Angeles eenn beetje doorkijken! We gaan naar Hollywood boulevard, Beverly Hills, Venice en Santa Monica. Waarschijnlijk komt er dan morgenavond weer een leuk verhaal over wat we allemaal hebben gezien.

We moesten bij onze vliegruis overstappen in Houston. In het eerste vliegtuig hebben we ongeveer 10 uur gezeten en in het tweede vliegtuig 3 uur. In het eerste vliegtuig was het eg koud, dus we zaten we onze jassen en vliegtuig dekentjes en zo probeerden we ons zelf warm te houden.

Slaap lekker en waarschijnlijk tot morgen!

Groetjes Usen, Angelique, Mandy en Sascha

Ton en Carla

Wat leuk om jullie zo te volgen. Het blijft toch weer een hele reis zolang in een vliegtuig te zitten.
Rust lekker uit en geniet van de komende weken.
Wij zullen vanavond nog een borrel nemen op jullie (haha), Sanne is jarig hoor. Wat een leuk kado heeft ze gehad van jullie, ze was er heel blij mee. Veel plezier!!!!

Theo

Happy 4th of July, Independence Day in the USA. Veel plezier in Hollywood.

NB. Even aanpassen; jullie zijn volgens jullie webblog in Amerikaans Samoa ;-)

Jet Barendregt

Hi lieve buurtjes! Lekker geslapen? Fijn dat jullie er zijn. Veel plezier vandaag!

Edwin en Anneke

Hallo wereldreizigers,

Wat een prachtig medium om jullie zo tijdens jullie vakantie te kunnen volgen. Wij zijn benieuwd naar de eerste fotos.
Geniet van alles en heel veel plezier samen.

Groetjes,
Edwin, Anneke, Romy en Senna.