mandysaschainUSA.reismee.nl

Spullen Pakken

Hallo allemaal!

Wij gaan morgen, zoals jullie weten, naar Amerika op vakantie. We hebben dit reisblog aangemaakt om jullie op de hoogte te houden van wat wij beleven. Vandaag zijn we alle spullen aan het pakken. En we hebben allemaal al een beetje zenuwen. We vliegen morgen om tien over tien 's ochtends vanaf schiphol. We komen daar aan om 5 uur 's middags, in hun lokale tijd. Dus we zullen we moe zijn na de reis.

Groetjes Usen, Angelique, Mandy en Sascha

nora

wij wensen jullie een hele goede reis en een onvergetelijke belevenis.
met veel plezier gaan we jullie verslag lezen

Theo

Veel plezier op jullie vakantie. We genieten mee via jullie reisblog. Ik heb al even gekeken op google welke national parks jullie allemaal bezoeken. Een hele belevenis.

Marjolein

Hopelijk hebben jullie een goede reis gehad. Het was erg vroeg vanochtend om jullie weg te brengen, maar ook leuk te zien hoeveel zin jullie hebben! Leuk dit blog en Femke en ik zijn benieuwd naar jullie reisverslagen.